Mijn eerste reis - Reisverslagen van Elmira Göttgens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Elmira Göttgens - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Vanaf februari ga ik voor 3,5 maand naar Ethiopië. Ik ga hier mijn afstudeeronderzoek naar de sportmotivaties van de dove kinderen uitvoeren.

Verder ga ik als stagiaire van Respo (www.respo.org). Nog verschillende andere projecten bekijken en uitvoeren.
Respo International is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling van duurzame beweeg- en sportprogramma's voor mensen met een beperking in ontwikkelingslanden. Zij hebben als doelstelling de persoonlijke en maatschappelijke positie van mensen met een handicap in ontwikkelingslanden te versterken.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2015

Eindelijk Internet

08 Februari 2015

Klaar voor vertrek
Elmira

Vanaf februari ga ik voor 3,5 maand naar Ethiopië. Ik ga hier mijn afstudeeronderzoek naar de sportmotivaties van de dove kinderen uitvoeren. Verder ga ik als stagiaire van Respo (www.respo.org). Nog verschillende andere projecten bekijken en uitvoeren. Respo International is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling van duurzame beweeg- en sportprogramma's voor mensen met een beperking in ontwikkelingslanden. Zij hebben als doelstelling de persoonlijke en maatschappelijke positie van mensen met een handicap in ontwikkelingslanden te versterken.

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3412

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 18 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: