Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elmira Göttgens - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elmira Göttgens - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Elmira

08 Februari 2015 | Nederland, Breda

Vanaf morgen is het zo ver. 3,5 maand stage lopen in Ethiopië.

De afgelopen weken stonden dan ook in het teken van inpakken en afscheid nemen. Vorige week van Nonno en Nonna en Talitha, Jari en Lynn. En de afgelopen week van de collega's, team- en club genoten en oud clubgenoten (Manon ;) ).
Gisteren en vandaag zijn ook de koffers definitief ingepakt en het paste er net in. Vanmiddag was er een afscheid high tea met opa & oma, Tante Mabel en Nienke, Femke & Lars. Erg gezellig en de koe en Elmo gaan zeker mee ;-)
Morgen vlieg ik samen met Maureen, met haar zal ik het grootste gedeelte van mijn reis en stage periode doorbrengen.
Vanaf vandaag zal ik regelmatig stukjes, foto's en filmpjes op deze site gaan plaatsen over de dingen die ik allemaal mee ga maken.

Tot Snel!!

  • 08 Februari 2015 - 17:13

    Ans Kavelaars:

    Je bent er helemaal klaar voor zie ik. Heel veel plezier. Je gaat waarschijnlijk heel veel indrukken op doen! Ben nu al benieuwd naar de stukjes die je gaat schrijven. Goede reis! Groetjes, Ans

  • 08 Februari 2015 - 17:25

    Milia:

    Hee Elmira

  • 08 Februari 2015 - 17:29

    Milia:

    zo nu gaat het wel!!
    Een hele goede reis, geniet van alles wat je meemaakt. Ik ga je volgen, je hoort dus ook van mij.
    Groetjes,
    Milia

  • 08 Februari 2015 - 17:29

    Leonie:

    Goeie reis meisje en ga vooral veel genieten van de ervaringen!

  • 08 Februari 2015 - 18:09

    Tante Marian:

    elmira een heel goede reis gewenst.
    Hoop dat je een te gekke tijd gaat krijgen met bijzondere ervaringen.
    We zullen het allemaal lezen in dit reisverslag.
    Veel liefs uit Appingedam

  • 08 Februari 2015 - 18:27

    Thea:

    Zet m op en ga genieten van deze mooie kans.
    Veel liefs van ons 4en

  • 08 Februari 2015 - 19:07

    Elly D'Hoore:

    Hoi Elmira. Heel veel plezier op je mooie reis. We gaan je volgen hoor.

  • 08 Februari 2015 - 20:07

    Tante Petra :

    We wensen je een goede reis en heel veel plezier. Geniet van de ervaring

  • 09 Februari 2015 - 14:40

    Mama:

    Hoi meisje. We hebben vanmorgen met dikke tranen afscheid genomen. Dat hoort erbij. Maar als de tranen gedroogd zijn ga je vooral lekker genieten. En uiteraard een prachtige afstudeeropdracht maken. Je bent mijn kanjer en ik ben zo trots op je. Dikke kus.

  • 09 Februari 2015 - 19:53

    Anne-Marie:

    Hoi Elmira, terwijl ik deze reactie stuur ben jij op weg van Istanbul naar Addis. Ik wens je nogmaals succes en ik weet zeker dat je er iets moois van gaat maken. Ik kijk uit naar je verhalen!

  • 10 Februari 2015 - 15:32

    Opa:

    geniet er van

  • 10 Februari 2015 - 19:33

    Lynn:

    heb je een goede reis gehad? En een leuke kamer? Veel plezier verder

  • 11 Februari 2015 - 14:30

    Nonno En Nonna:

    Lieve Elmira, wij zijn net terug uit Noorwegen en jij bent intussen in Ethiopië aangekomen.
    We vinden het heel leuk om jouw belevenissen in dat verre land te volgen. We zijn geweldig trots op jou, dat je dit bent gaan doen! Groetjes van Nonno en Nonna.

  • 12 Februari 2015 - 17:42

    Thea:

    Hoe'st????
    Goede reis gehad?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elmira

Vanaf februari ga ik voor 3,5 maand naar Ethiopië. Ik ga hier mijn afstudeeronderzoek naar de sportmotivaties van de dove kinderen uitvoeren. Verder ga ik als stagiaire van Respo (www.respo.org). Nog verschillende andere projecten bekijken en uitvoeren. Respo International is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling van duurzame beweeg- en sportprogramma's voor mensen met een beperking in ontwikkelingslanden. Zij hebben als doelstelling de persoonlijke en maatschappelijke positie van mensen met een handicap in ontwikkelingslanden te versterken.

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3404

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 18 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: